Sennheiser Hearing Garanti ve Teknik Servis Süreçleri
1) Garanti süresi, fatura tarihinden itibaren 2 yıldır.
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;
- a- Sözleşmeden dönme,
- b- Satış bedelinden indirim isteme,
- c- Ücretsiz onarılmasını isteme,
- ç- Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
haklarından birini kullanabilir.
4)Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.
5)Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
- - Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
- - Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
- - Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumlarında;
tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6)Malın tamir süresi 20 iş gününü geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar.
7)Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8)Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9)Satıcı tarafından bu Garanti Belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
10) İstanbul, Ankara ve İzmir arızalı ürün teslimat noktaları;
Kanyon Avm (Hifilife Mağaza)
Levent Büyükdere Caddesi No:185 2. Kat No: 18F, 34394 Şişli/İstanbul
İstanbul İstinyePark AVM (Hifilife Mağaza)
Pınar Mah. Katar Cad. No.11 -2 Kat, Mahal No: F153 Sarıyer/İstanbul
İzmir İstinyePark AVM, (Hifilife Mağaza)
Bahçelerarası Mah. Şehit Bnb. Ali Resmi Tufan Cad. No:3 bağımsız bölüm No. 1B93 Balçova/İzmir
Panora Alışveriş ve Yaşam Merkezi (Hifilife Mağaza)
Oran Mah. Kudüs Cad. No: 3 K: 1 D: 181 Çankaya/Ankara
Satın almış olduğunuz Sennheiser ürünlerinin garanti kaydını gerçekleştirmek için Sennheiser Hearing Garanti Kayıt sayfasını ziyaret edebilirsiniz.